Marketing „okienek” nie musi być nudnyMarketing „okienek” nie musi być nudnyMarketing „okienek” nie musi być nudnyMarketing „okienek” nie musi być nudny

Marketing „okienek” nie musi być nudny

Marketing „okienek” nie musi być nudny
Budowanie zaufania do marki tak znanej i raczej nielubianej jak Windows nie jest zadaniem łatwym. Microsoft zrywa z dotychczasowym, dość konserwatywnym podejściem do komunikacji, tak jak zerwał w nowym systemie ze swoim tradycyjnym interfejsem. Stawia na humor nieco wyższych lotów i nietuzinkowe działania reklamowe, aby odnaleźć się na dzisiejszym rynku idei i pomysłów wizerunkowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja