Wielowątkowość Internetu zmusi marki do poświęcania uwagi i starań różnym obszarom ich obecności online. W najnowszym raporcie badawczym Futures Group sieci Millward Brown wskazano 11 trendów w branży mediów elektronicznych na rok 2011.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według raportu „Digital Predictions for 2011”, przygotowanego przez Futures Group – komórkę sieci Millward Brown, w nadchodzącym roku marki będą zmuszone do utrzymywania swojej obecności w globalnej sieci zarówno w publicznych, otwartych przestrzeniach, jak i w obszarach o bardziej ograniczonej dostępności.
Wynika to z faktu, że zamiast po prostu surfować po Internecie, konsumenci coraz częściej uruchamiają online różne aplikacje i oglądają podstrony na Facebooku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.