Media elektroniczne – 11 trendów na 2011 rok - Marketing przy Kawie
Media elektroniczne – 11 trendów na 2011 rokMedia elektroniczne – 11 trendów na 2011 rokMedia elektroniczne – 11 trendów na 2011 rokMedia elektroniczne – 11 trendów na 2011 rok

Media elektroniczne – 11 trendów na 2011 rok

Media elektroniczne – 11 trendów na 2011 rok
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Wielowątkowość Internetu zmusi marki do poświęcania uwagi i starań różnym obszarom ich obecności online. W najnowszym raporcie badawczym Futures Group sieci Millward Brown wskazano 11 trendów w branży mediów elektronicznych na rok 2011.

Według raportu „Digital Predictions for 2011”, przygotowanego przez Futures Group – komórkę sieci Millward Brown, w nadchodzącym roku marki będą zmuszone do utrzymywania swojej obecności w globalnej sieci zarówno w publicznych, otwartych przestrzeniach, jak i w obszarach o bardziej ograniczonej dostępności.

Wynika to z faktu, że zamiast po prostu surfować po Internecie, konsumenci coraz częściej uruchamiają online różne aplikacje i oglądają podstrony na Facebooku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja