Media dla Panów, media dla Pań - Marketing przy Kawie
Media dla Panów, media dla PańMedia dla Panów, media dla PańMedia dla Panów, media dla PańMedia dla Panów, media dla Pań

Media dla Panów, media dla Pań

Media dla Panów, media dla Pań
Polscy internauci są aktywnymi odbiorcami mediów – wynika z najnowszego raportu firmy badawczej Gemius. Najchętniej oglądanym przez nich kanałem telewizyjnym jest TVN, najczęściej słuchaną stacją radiową RMF FM, a do ulubionych tytułów prasowych należą Gazeta Wyborcza, Newsweek oraz Claudia. Warto pamiętać także o tym, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni mają odmienne gusta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to