Mecenat nowej ery – marki i festiwaleMecenat nowej ery – marki i festiwaleMecenat nowej ery – marki i festiwaleMecenat nowej ery – marki i festiwale
Marka jako część młodzieńczej letniej przygody (fot. Pixabay)

Mecenat nowej ery – marki i festiwale

Mecenat nowej ery – marki i festiwale
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Branża spożywcza, telekomunikacyjna, finansowa czy energetyczna? Nie ma to najmniejszego znaczenia – firmy wyjątkowo chętnie angażują się w kosztowny sponsoring różnego typu festiwali.

Po co jednak na rozrywkę stawiają np. banki? Chodzi przede wszystkim o budowę wizerunku. Festiwalowy kontekst ma zburzyć wyobrażenie potencjalnego klienta o korporacyjności i bezduszności instytucji. Sprzedaż ma wówczas drugorzędne znaczenie.

Off Festival przygotowywany był razem z mBankiem. Ale jak twierdzi organizator, Artur Rojek – „marki współpracujące z Offem to nikt przypadkowy”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się