MassclusivityMassclusivityMassclusivityMassclusivity

Massclusivity

Massclusivity
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

„To, co jest przejawem zbytku w jednym pokoleniu, w następnym staje się koniecznością” – napisał prof. James Twitchell z Uniwersytetu Florydy. Jeśli przyznamy słuszność temu stwierdzeniu, musimy też skonstatować, że w dzisiejszym świecie standardy zbytku są szaleńczo wręcz wyśrubowane. Pozycjonując swoją ofertę jako ekskluzywną, musimy nieźle się napocić, by rzeczywiście zasłużyła na takie miano.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się