„Próba zmiany tego świata jest sexy, a Red to inicjatywa na miarę XXI wieku” – ogłosił Bono na szczycie w Davos. Wokalista U2 szybko przeszedł od słów do czynów. Na początku marca wraz ze swoim partnerem biznesowym Bobbym Shriverem utworzył zespół promujący Red – nową etyczną markę. Jej kampania ma wesprzeć walkę z AIDS, malarią i gruźlicą w najbiedniejszych regionach Afryki. 40% dochodu ze sprzedaży produktów z logo Red zasili konto Global Found – organizacji zarządzającej programami zdrowotnymi na Czarnym Lądzie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.