Marki w czerwieni – bo nadchodzi Bono z kampanią RedMarki w czerwieni – bo nadchodzi Bono z kampanią RedMarki w czerwieni – bo nadchodzi Bono z kampanią RedMarki w czerwieni – bo nadchodzi Bono z kampanią Red

Marki w czerwieni – bo nadchodzi Bono z kampanią Red

Marki w czerwieni – bo nadchodzi Bono z kampanią Red
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

„Próba zmiany tego świata jest sexy, a Red to inicjatywa na miarę XXI wieku” – ogłosił Bono na szczycie w Davos. Wokalista U2 szybko przeszedł od słów do czynów. Na początku marca wraz ze swoim partnerem biznesowym Bobbym Shriverem utworzył zespół promujący Red – nową etyczną markę. Jej kampania ma wesprzeć walkę z AIDS, malarią i gruźlicą w najbiedniejszych regionach Afryki. 40% dochodu ze sprzedaży produktów z logo Red zasili konto Global Found – organizacji zarządzającej programami zdrowotnymi na Czarnym Lądzie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się