Marketingowa siła politycznego nazwiskaMarketingowa siła politycznego nazwiskaMarketingowa siła politycznego nazwiskaMarketingowa siła politycznego nazwiska

Marketingowa siła politycznego nazwiska

Marketingowa siła politycznego nazwiska
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

Twarz polityka w reklamie to temat kontrowersyjny. Niektóre marki zrobią wszystko, by nawet nielegalnie móc zaprezentować go jako swego ambasadora, jak było w wypadku Obamy. Inne – jak Toyota, która mogłaby odwołać się do opinii Tuska – pozostają ostrożne ze względu na nieznane ścieżki, jakimi podąży popularność polityka. Politycy niekoniecznie stawiają odpór komercjalizacji wizerunku, czego dowodzą przykłady Tony’ego Blaira, Michaiła Gorbaczowa, czy – zachowując proporcje – Janusza Palikota.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja