Marketing mimowolny i celowyMarketing mimowolny i celowyMarketing mimowolny i celowyMarketing mimowolny i celowy

Marketing mimowolny i celowy

Marketing mimowolny i celowy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ostatnio rozmaite działania marketingowe coraz częściej goszczą na łamach prasy ogólnopolskiej. Wystarczy przypomnieć hydraulika z pielęgniarką, firmę budowlaną z nietypową promocją, w końcu markę Reserved usiłującą wzbudzić kontrowersje reklamą z "księdzem". Widać, że media zaczynają doceniać rolę reklamy i marketingu w życiu społecznym. Zauważają, że warto o tym pisać, że to czytelników zajmuje. Czas na buzz marketing.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja