Od czego zależy dziś sukces w budowaniu biznesu?Od czego zależy dziś sukces w budowaniu biznesu?Od czego zależy dziś sukces w budowaniu biznesu?Od czego zależy dziś sukces w budowaniu biznesu?

Od czego zależy dziś sukces w budowaniu biznesu?

Od czego zależy dziś sukces w budowaniu biznesu?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Za parę lat dopasowanie struktur i kultury organizacyjnej między agencją a klientem może być głównym kryterium przetargowym” – mówił Krzysztof Sobieszek z ZenithOptimedia Group podczas niedawnego Forum IAB. Przedstawiciele agencji będą współpracowali z managerami zajmującymi stanowiska, które w polskich działach marketingu jeszcze nie istnieją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się