Marketing automation – nowa szkoła marketinguMarketing automation – nowa szkoła marketinguMarketing automation – nowa szkoła marketinguMarketing automation – nowa szkoła marketingu
Czy MA to nowa moda? (fot. Pixabay)

Marketing automation – nowa szkoła marketingu

Marketing automation – nowa szkoła marketingu
Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

-

prezes zarządu, SalesManago

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

prezes zarządu, SalesManago

Założyciel SalesManago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu customer data platform i marketing automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm w 50 krajach. Ma 20 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Karierę zawodową zaczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Był dyrektorem marketingu w Comarchu oraz prezesem zarządu Interia.pl. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Bartłomiej Piechota

Bartłomiej Piechota

-

specjalista ds. marketing automation, Benhauer

Bartłomiej Piechota

Bartłomiej Piechota

specjalista ds. marketing automation, Benhauer

Wydawać by się mogło, że sto lat to szmat czasu. Mniej więcej tyle minęło od pierwszego lotu samolotem. Sto lat temu nikomu jeszcze nie śniły się komputery, a samochód wciąż budził niemałą sensację. Na mapie świata nie było Polski, świat natomiast ekscytował się Titanikiem, który właśnie ruszył w swój pierwszy i jak się okazało ostatni rejs. Również mniej więcej tyle minęło od czasu, gdy John Wanamaker wypowiedział słynne słowa „Half the money I spend on advertising is wasted. The trouble is I do not know which half”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się