Marka w serwisach społecznościowych – słuchana, doceniana, wiarygodnaMarka w serwisach społecznościowych – słuchana, doceniana, wiarygodnaMarka w serwisach społecznościowych – słuchana, doceniana, wiarygodnaMarka w serwisach społecznościowych – słuchana, doceniana, wiarygodna

Marka w serwisach społecznościowych – słuchana, doceniana, wiarygodna

Marka w serwisach społecznościowych – słuchana, doceniana, wiarygodna
Praktycy.com

Praktycy.com

-

Praktycy.com

Praktycy.com

Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w Internecie poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swoich profili właśnie w tego rodzaju portalach. Coraz więcej internautów wykorzystuje jednak serwisy społecznościowe do zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Wśród 1/3 użytkowników Sieci największym zaufaniem, obok opinii innych internautów, cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, które prowadzą kampanie w serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i znanym osobom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja