Marka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanieMarka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanieMarka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanieMarka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanie
Szansa na rynkowy triumf stracona. Czas działać, żeby nie było gorzej (fot. kadr ze spotu Under Armour)

Marka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanie

Marka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przez lata Under Armour miała doskonałą passę. Złote dziecko branży odzieży sportowej w USA rosło tak szybko, że wróżono mu przejęcie pozycji Nike’a, a później podbicie zagranicznych rynków. Dzisiaj, po serii marketingowych błędów, szanse na to są mizerne. Marka próbuje odwrócić spadek sprzedaży, wprowadzając nową strategię marketingową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się