Marka liczona w milionach fanów. The Honest Company Jessiki AlbyMarka liczona w milionach fanów. The Honest Company Jessiki AlbyMarka liczona w milionach fanów. The Honest Company Jessiki AlbyMarka liczona w milionach fanów. The Honest Company Jessiki Alby
Dziś bardziej przedsiębiorczyni niż aktorka (źr. Honestly Speaking)

Marka liczona w milionach fanów. The Honest Company Jessiki Alby

Marka liczona w milionach fanów. The Honest Company Jessiki Alby
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Gwiazd, które dały swoje nazwiska czy to perfumom, czy kolekcjom ubrań, znamy wiele. Zwykle są to jednak powierzchowne inicjatywy, które kuszą głównie efektem nowości. Jak przyciągnąć użytkowników i fanów na dłużej? Uczciwością – zdaje się podpowiadać Jessica Alba, hollywoodzka aktorka, która od 2011 roku promuje swoją markę ekologicznych i antyalergicznych produktów nie tylko dla dzieci: The Honest Company.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się