Kolejna marka zdecydowała się na zwiększenie nakładów na reklamę online. Należący do Mattela Fisher-Price – brand zabawek dla najmłodszych dzieci – chce w ten sposób dotrzeć do tzw. milenijnych matek w USA. Cel szczegółowy: wprowadzić odrobinę szaleństwa w precyzyjne wybory zakupowych snajperek.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ford całą amerykańską kampanię modelu Fiesta 2014 oparł na treściach tworzonych przez młodych dorosłych w mediach społecznościowych. Heineken nie ukrywa, że najbardziej zależy mu obecnie na uznaniu w pokoleniu Y. Rozkręca się więc w akcjach marketingu partyzanckiego o silnym potencjale viralowym.
A Fisher-Price ma tym więcej do zyskania, zwracając się ku temu pokoleniu, że adresatkami swoich działań czyni 19–31-letnie kobiety, młode matki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.