Wpisy nie śmierdząWpisy nie śmierdząWpisy nie śmierdząWpisy nie śmierdzą

Wpisy nie śmierdzą

Wpisy nie śmierdzą
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Równowartości ponad 30 tys. złotych żąda za wpis o produkcie w mediach społecznościowych Kim Kardashian. Kiedyś marketing wynajmował gwiazdy, aby zwiększyć sprzedaż. Dzisiaj zyski przynosi współpraca celebrytów z serwisami społecznościowymi, jak Facebook i Twitter.

Kardashian idealnie pasuje do definicji celebryty, sformułowanej w 1961 roku przez Daniela Boorstina, amerykańskiego historyka i socjologa. To osoba, która jest znana z tego, że jest znana. Rozpoznawalna w szerokim kręgu kulturowym, ciesząca się dobrą opinią fanów.

Początkowo Kim Kardashian była znana jako przyjaciółka Paris Hilton. Rozgłos zyskała dzięki występom w reality shows.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się