Równowartości ponad 30 tys. złotych żąda za wpis o produkcie w mediach społecznościowych Kim Kardashian. Kiedyś marketing wynajmował gwiazdy, aby zwiększyć sprzedaż. Dzisiaj zyski przynosi współpraca celebrytów z serwisami społecznościowymi, jak Facebook i Twitter.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kardashian idealnie pasuje do definicji celebryty, sformułowanej w 1961 roku przez Daniela Boorstina, amerykańskiego historyka i socjologa. To osoba, która jest znana z tego, że jest znana. Rozpoznawalna w szerokim kręgu kulturowym, ciesząca się dobrą opinią fanów.
Początkowo Kim Kardashian była znana jako przyjaciółka Paris Hilton. Rozgłos zyskała dzięki występom w reality shows.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |