Maria Szarapowa: smutek na pokaz, sponsorzy na serioMaria Szarapowa: smutek na pokaz, sponsorzy na serioMaria Szarapowa: smutek na pokaz, sponsorzy na serioMaria Szarapowa: smutek na pokaz, sponsorzy na serio
Smutna księżniczka tenisa (fot. kadr z reklamy)

Maria Szarapowa: smutek na pokaz, sponsorzy na serio

Maria Szarapowa: smutek na pokaz, sponsorzy na serio
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sztab Marii Szarapowej próbuje wyciszyć skandal dopingowy wokół tenisistki. Przedstawia ją jako ofiarę niekorzystnego zbiegu okoliczności, która w tych trudnych dla siebie chwilach może liczyć na fanów i przyjaciół. Najtrudniejsze dopiero jednak przed nią.

Zarządzanie kryzysem dopingowym rozpoczęto 7 marca, gdy na oficjalnych profilach Szarapowej na Facebooku i Twitterze lakonicznie zapowiedziano konferencję prasową z jej udziałem. Wpisy od razu polubiło i udostępniło kilkanaście tysięcy fanów. Niektórzy, sądząc, że ich idolka ogłosi zakończenie kariery, błagali, by tego nie robiła.

Tego, co stało się kilka godzin później, nie przewidział nikt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja