Lekka lufka zamiast ciężkiej wódki - Marketing przy Kawie
Lekka lufka zamiast ciężkiej wódkiLekka lufka zamiast ciężkiej wódkiLekka lufka zamiast ciężkiej wódkiLekka lufka zamiast ciężkiej wódki

Lekka lufka zamiast ciężkiej wódki

Lekka lufka zamiast ciężkiej wódki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy wódka w plastikowych kieliszkach, tzw. shotach, ma szansę na rynkowy sukces? Co taki produkt mówi o nas jako o konsumentach? „Sukces będzie zależał od tego, czy nabywcy zaakceptują takie niepoważne podejście do wódek smakowych. Ważną grupą mogą okazać się kobiety” – mówi Michał Kociankowski, właściciel firmy badawczej Synergion.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja