Reklama, która może się przydaćReklama, która może się przydaćReklama, która może się przydaćReklama, która może się przydać
Dla lepszego życia w mieście (kadr ze spotu People for Smart Cities)

Reklama, która może się przydać

Reklama, która może się przydać
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

To prawda, że reklamy często sprawiają wrażenie bezużytecznych dla odbiorców. Zdarza się, że irytują, bo nie dość, że nie niosą żadnego wartościowego przekazu, to jeszcze zaśmiecają przestrzeń publiczną. Tego, że niekoniecznie musi tak być, dowodzą najnowsze kampanie firm IBM i Lego – pierwsza marka zachęca do włączenia myślenia, druga – do rozwijania wyobraźni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się