Mała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjaleMała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjaleMała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjaleMała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjale

Mała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjale

Mała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjale
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Drobne innowacje, szczypta technologii, a przede wszystkim błyskotliwy pomysł, jak osadzić pragnienia ludzi w kontekście wartości marki. Ta mieszanka daje czasem zaskakująco pozytywny efekt w postaci nie tylko publicity, ale i zwiększenia sprzedaży. W dobie Internetu lokalne akcje Nivei, Budweisera czy Coca-Coli z plaż Brazylii czy Kolumbii mogą zyskać światowy rozgłos.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się