Pod względem marketingowym Japonia od zawsze była inną galaktyką. Reklamowy serial firmy telekomunikacyjnej SoftBank o rodzinie Shirato – z zachodniej perspektywy dziwaczny i niezrozumiały – to na tamtejszym rynku prawdziwy hit.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po sześciu latach i ponad 130 wyprodukowanych spotach pozostaje najchętniej oglądaną marketingową kreacją w Kraju Kwitnącej Wiśni.
Surrealistyczne, absurdalne, kiczowate, często infantylne i balansujące na granicy dobrego smaku – reklamy z japońską metką to często dla odbiorcy z naszego kręgu kulturowego jedynie nieodparcie zabawne eksponaty z gabinetu osobliwości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.