Lokal czynny tymczasowoLokal czynny tymczasowoLokal czynny tymczasowoLokal czynny tymczasowo

Lokal czynny tymczasowo

Lokal czynny tymczasowo
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Sezonowe kawiarnie, promocyjne stoiska z degustacją, łóżka polowe uginające się pod ciężarem towarów, „szczęki” z nieustannie zmieniającymi się właścicielami. Skojarzenia z polską sprzedażą w odmianie pop-up nie są finezyjne. Rodzime marki bardzo ostrożnie – jeśli w ogóle – włączają tego rodzaju działania do swoich strategii promocyjnych. Tymczasem na świecie następuje odrodzenie zainteresowania ideą tymczasowych lokali.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja