Wspomnień czar odzyskany - Marketing przy Kawie
Wspomnień czar odzyskanyWspomnień czar odzyskanyWspomnień czar odzyskanyWspomnień czar odzyskany

Wspomnień czar odzyskany

Wspomnień czar odzyskany
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Puste dno słoiczka po ulubionym kremie, którego produkcję zarzucono, może wyzwolić w konsumencie falę nieukojonej nostalgii. Producenci czasami dają się jej ponieść, baczniej przyglądają się życzeniom „długiego ogona” i decydują się na wskrzeszenie produktu wycofanego z produkcji.

Cóż, na niektórych nie działają nawet najatrakcyjniejsze rynkowe nowinki. Nie mają w sobie na tyle magnetyzmu, by przemóc siłę przyzwyczajenia, tej drugiej natury człowieka.

Przez ponad 10 lat Lush z niewielkiej mydlarni przeobraził się w międzynarodową firmę o rocznym obrocie wynoszącym 150 milionów funtów, której proekologiczne kampanie promocyjne przyciągają uwagę światowej opinii publicznej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja