Lojalność w wersji 2.0 - Marketing przy Kawie
Lojalność w wersji 2.0Lojalność w wersji 2.0Lojalność w wersji 2.0Lojalność w wersji 2.0

Lojalność w wersji 2.0

Lojalność w wersji 2.0
Magdalena Mamczur-Wallin

Magdalena Mamczur-Wallin

-

Magdalena Mamczur-Wallin

Magdalena Mamczur-Wallin

Profesjonalne programy lojalnościowe istnieją na polskim rynku od ponad dekady. W 2011 roku już 49% polskich firm wykorzystało to narzędzie w swoich działaniach marketingowych, zaś 1/3 Polaków wzięła udział w przynajmniej jednym takim projekcie. Jak długo trwa cykl życia produktu, jakim jest program lojalnościowy? Rok, pięć lat, dziesięć? Zanim zaczniemy zadawać sobie takie pytanie w kontekście naszego programu lojalnościowego, warto zastanowić się nad zmianami, które pozwolą zachować młodość projektom wsparcia sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja