Linie lotnicze, płatki do mleka, baterie? KLM ma problemLinie lotnicze, płatki do mleka, baterie? KLM ma problemLinie lotnicze, płatki do mleka, baterie? KLM ma problemLinie lotnicze, płatki do mleka, baterie? KLM ma problem
Komik tłumaczy obrazowo (fot. kadr z reklamy)

Linie lotnicze, płatki do mleka, baterie? KLM ma problem

Linie lotnicze, płatki do mleka, baterie? KLM ma problem
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Linie lotnicze KLM działają od 1919 roku. Mimo to wielu Amerykanów kojarzy tę markę z mlekiem albo stacją radiową. Jak sobie z tym poradzić? Wbrew intuicji – w komunikacji marketingowej najlepsze efekty przynosi dowcipne podkreślanie wizerunkowego problemu.

W czerwcu br. Instytut Monitorowania Mediów ogłosił wyniki badania dotyczącego najczęściej komentowanych linii lotniczych. Od 1 kwietnia do 30 czerwca we wszystkich mediach w Polsce pojawiło się prawie 30 tys. publikacji, w których padły słowa „linie lotnicze”. Zaskoczenia nie było: najwięcej informacji w badanym okresie pojawiło się na temat Lufthansy (ponad 4,2 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się