Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca? - Marketing przy Kawie
Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca?Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca?Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca?Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca?

Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca?

Lepsza buła – czy „dzicy” odróżnią Whoppera od Big Maca?
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Burger King wciąż zaskakuje pomysłami, eksperymentując na gustach swoich konsumentów. Tym razem kontrowersje wzbudzają kampanie: „Whopper Virgins” – pokazująca, że Burger Kinga wybraliby nawet ludzie nieskażeni wpływami cywilizacji oraz „Whopper Sacrifice” – zachęcająca do poświęcenia dziesięciu znajomych z Facebooka dla darmowego hamburgera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja