„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy - Marketing przy Kawie
„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy
Dobra historia, nawet reklamowa, warta jest biletu (fot. Warner Bros. Pictures )

„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy

„Lego: The Movie”, czyli pełnometrażowy kinowy spot reklamowy
Marka Lego już od lat utrzymuje swój status lovemark. Daje kolejne dowody na to, że w zestawach klocków kryją się idee aktywnego życia i kreatywnego podejścia do świata. Przekaz zyskuje na sile poprzez wykorzystywanie kolejnych mediów. Nadszedł właściwy czas na podbój kin pełnometrażową produkcją filmową stworzoną wyłącznie z klocków Lego!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja