Jak dotrzeć do generacji Z, czyli marketing wśród tubylców ery cyfrowejJak dotrzeć do generacji Z, czyli marketing wśród tubylców ery cyfrowej
Odnaleźć drogę do pokolenia Z (fot. Karin & Uwe Annas/Fotolia)

Jak dotrzeć do generacji Z, czyli marketing wśród tubylców ery cyfrowej

Jak dotrzeć do generacji Z, czyli marketing wśród tubylców ery cyfrowej
Radosław Pallach

Radosław Pallach

-

Radosław Pallach

Radosław Pallach

Dzieci to kosmici. Ich wyobraźnia, sposób myślenia i postrzegania świata tak bardzo odróżnia je od dorosłych, jakby naprawdę były z innej planety. Dzieci to zupełnie inna kategoria odbiorców. W ich świecie nie ma podziału na to, co realne i wymyślone. Wszystko może się w nim wydarzyć, nic nie jest niemożliwe. Sztuką jest zdobycie ich uwagi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się