Leg godt w społecznościLeg godt w społecznościLeg godt w społecznościLeg godt w społeczności
Żółte avatary nie znają wyrazów krytyki (fot. kadr ze spotu)

Leg godt w społeczności

Leg godt w społeczności
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Lego zapamiętało lekcję sprzed dwóch dekad, gdy próbowało zostać marką lifestyle’ową i prawie zbankrutowało. Od tego czasu w centrum uwagi stawia produkt, umieszczając go zarówno w filmach kinowych, jak i kampaniach społecznych. Kolejnym krokiem ma być własny serwis społecznościowy bez hejtu i agresji.

Lego Life, bo tak nazywa się serwis marki, jest dostępny do pobrania jako aplikacja w App Store oraz Google Play. Najmłodsi użytkownicy mogą chwalić się w nim własnymi konstrukcjami z popularnych klocków.

Źródło: www.lego.com/pl-pl/life

Podobnie jak Instagram, serwis ten umożliwia przede wszystkim dzielenie się zdjęciami. Tyle że już samo założenie konta wymaga zgody rodziców poprzez potwierdzenie wysłane na osobny adres e-mailowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się