Lego zapamiętało lekcję sprzed dwóch dekad, gdy próbowało zostać marką lifestyle’ową i prawie zbankrutowało. Od tego czasu w centrum uwagi stawia produkt, umieszczając go zarówno w filmach kinowych, jak i kampaniach społecznych. Kolejnym krokiem ma być własny serwis społecznościowy bez hejtu i agresji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Lego Life, bo tak nazywa się serwis marki, jest dostępny do pobrania jako aplikacja w App Store oraz Google Play. Najmłodsi użytkownicy mogą chwalić się w nim własnymi konstrukcjami z popularnych klocków.
Źródło: www.lego.com/pl-pl/life
Podobnie jak Instagram, serwis ten umożliwia przede wszystkim dzielenie się zdjęciami. Tyle że już samo założenie konta wymaga zgody rodziców poprzez potwierdzenie wysłane na osobny adres e-mailowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |