Z okazji przekroczenia liczby 200 tys. facebookowych „lubię to” dla Gazety.pl jej dziennikarze nakręcili klip, w którym dziękują swoim fanom – również hejterom. To pomysł stosowany przez różne marki, ale w rzeczywistości okiełznanie ekspresji internetowych komentatorów nie jest łatwe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Redaktorzy i dziennikarze portalu pokazują w ten sposób, że mają do siebie dystans i nie jest łatwo ich sprowokować, a także, że komentarze hejterów są tak bzdurne, że aż śmieszne. Skontrastowano tu anonimowość, wulgarność, absurdalność wypowiedzi hejterów z otwartością i humorem atakowanych, którzy zyskują w ten sposób wizerunkowo – zwykle odruchowo trzymamy stronę ofiar agresji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.