Hejtera można okiełznać dystansem - Marketing przy Kawie
Okiełznać hejtera polityką miłościOkiełznać hejtera polityką miłościOkiełznać hejtera polityką miłościOkiełznać hejtera polityką miłości
Dziennikarze Gazety.pl reagują na teksty swoich hejterów

Okiełznać hejtera polityką miłości

Okiełznać hejtera polityką miłości
Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

-

Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

Z okazji przekroczenia liczby 200 tys. facebookowych „lubię to” dla Gazety.pl jej dziennikarze nakręcili klip, w którym dziękują swoim fanom – również hejterom. To pomysł stosowany przez różne marki, ale w rzeczywistości okiełznanie ekspresji internetowych komentatorów nie jest łatwe.

Redaktorzy i dziennikarze portalu pokazują w ten sposób, że mają do siebie dystans i nie jest łatwo ich sprowokować, a także, że komentarze hejterów są tak bzdurne, że aż śmieszne. Skontrastowano tu anonimowość, wulgarność, absurdalność wypowiedzi hejterów z otwartością i humorem atakowanych. Ci drudzy zyskują w ten sposób wizerunkowo. Zwykle odruchowo trzymamy stronę ofiar agresji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja