Kultura mierzenia wszystkiego - Marketing przy Kawie
Kultura mierzenia wszystkiegoKultura mierzenia wszystkiegoKultura mierzenia wszystkiegoKultura mierzenia wszystkiego

Kultura mierzenia wszystkiego

Kultura mierzenia wszystkiego
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Spadek lub wolniejsze tempo wzrostu przychodów, zwiększone ryzyko operacyjne i ograniczenie dostępu do kredytów – wszystko to powoduje, że w większości firm tematem numer jeden jest cięcie kosztów. Czy to słuszna strategia?

W kryzysie łatwiej o impulsywne decyzje i błędy. Rzeczywiście, obcięcie wydatków na inwestycje czy zamrażanie nowych projektów oznacza mniejsze koszty i brak okazji do pomyłek. Tyle że największą z nich może być właśnie rytualne cięcie kosztów i inercja przejawiająca się w odwlekaniu kluczowych i tych potencjalnie kluczowych decyzji biznesowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja