Kto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendów - Marketing przy Kawie
Kto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendówKto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendówKto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendówKto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendów
Które z ciekawych pomysłów przyniosły najlepsze efekty? (fot. by-studio/Fotolia)

Kto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendów

Kto w tym roku ma szanse na Effie? Przegląd zauważalnych trendów
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Rozdanie nagród XVI edycji Effie Awards nastąpi już 12 października. W tym roku nominowanych zostało 68 kampanii. Niektóre z nich pewnie zapadną nam w pamięć na dłuższy czas. Poniżej – subiektywny przegląd najciekawszych propozycji.

Do tegorocznych SKM SAR Effie Awards zgłoszono 171 kampanii. Zabrakło nominacji jedynie w kategorii Promocja miejsc, w pozostałych dwudziestu natomiast nominowano 68 kampanii. Reprezentują one bardzo zróżnicowany poziom. Niektóre z nich są prostymi aranżacjami zachodnich odpowiedników – z dodaniem lektora czy zaangażowaniem modelek z Polski. W innych polskie agencje miały większe pole do popisu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja