Kto puka do drzwi?Kto puka do drzwi?Kto puka do drzwi?Kto puka do drzwi?

Kto puka do drzwi?

Kto puka do drzwi?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Hiszpański kochanek? Obrotny cwaniaczek, sprytny akwizytor? Nic z tych rzeczy. Panie i Panowie: oto Manuel! – Hiszpan, który potrafi wszystko, o ile jest to smarowanie pieczywa. Margaryna z męską duszą dołącza do galerii personifikacji marek i pokazuje, że reklama tłuszczu wcale nie musi być nudna.

Manuel – Hiszpan, który opanował do perfekcji jedną czynność. Jest personifikacją mistrzostwa w smarowaniu pieczywa, także przez kontrast z brakiem umiejętności innego rodzaju. Jest niezgrabnym gościem, którego nie należy zostawiać samego poza kuchnią i któremu nie można powierzyć żadnych innych czynności.

Błyskotliwość przekazania widzom tej właśnie myśli została doceniona w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy: reklama „Firanki” autorstwa agencji PZL zdobyła tam srebro.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja