Hiszpański kochanek? Obrotny cwaniaczek, sprytny akwizytor? Nic z tych rzeczy. Panie i Panowie: oto Manuel! – Hiszpan, który potrafi wszystko, o ile jest to smarowanie pieczywa. Margaryna z męską duszą dołącza do galerii personifikacji marek i pokazuje, że reklama tłuszczu wcale nie musi być nudna.Manuel – Hiszpan, który opanował do perfekcji jedną czynność. Jest personifikacją mistrzostwa w smarowaniu pieczywa, także przez kontrast z brakiem umiejętności innego rodzaju. Jest niezgrabnym gościem, którego nie należy zostawiać samego poza kuchnią i któremu nie można powierzyć żadnych innych czynności.
Błyskotliwość przekazania widzom tej właśnie myśli została doceniona w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy: reklama „Firanki” autorstwa agencji PZL zdobyła tam srebro.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.