Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi? - Marketing przy Kawie
Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi?Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi?Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi?Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi?

Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi?

Kto dał skrzydła Rube Goldbergowi?
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Gdy marki próbują dowieść, że ich hasła reklamowe to nie tylko puste słowa, może zrobić się naprawdę ciekawie. Udowodnił to Red Bull, który postanowił pokazać, że slogan o dodawaniu skrzydeł należy traktować całkiem serio. Wprawdzie przy wyczynie Baumgartnera wszystkie inne dowody bledną, ale starać się zawsze warto. Oto jak starał się poprzednik kosmicznego Felixa – freerunner Jason Paul.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja