Krótkie życie Lenina – najkrótsza kampania HeyahKrótkie życie Lenina – najkrótsza kampania HeyahKrótkie życie Lenina – najkrótsza kampania HeyahKrótkie życie Lenina – najkrótsza kampania Heyah
Bardzo krótka nawijka (fot. fragment reklamy)

Krótkie życie Lenina – najkrótsza kampania Heyah

Krótkie życie Lenina – najkrótsza kampania Heyah
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

To była najkrótsza kampania telewizyjna ostatnich lat. Zgodnie z deklaracją firmy trwała od 3 do 7 stycznia. Rewolucja Heyah trafiła na wyjątkowe siły kontrrewolucyjne. Jej taczanka z Leninem została bardzo głośno ostrzelana i błyskawicznie wywrócona, przez co marka pozostała głęboko w stepie.

3 stycznia rozpoczęła się nowa kampania Heyah, promująca wśród użytkowników telefonów na kartę wprowadzenie pakietu 60 minut za złotówkę na rozmowy. W działaniach wykorzystano telewizję, reklamę zewnętrzną oraz Internet i media społecznościowe.

Choć skierowana do głównej grupy docelowej marki, czyli uczniów i studentów, przez swoją intensywność akcja nie mogła pozostać niezauważoną w innych grupach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja