To była najkrótsza kampania telewizyjna ostatnich lat. Zgodnie z deklaracją firmy trwała od 3 do 7 stycznia. Rewolucja Heyah trafiła na wyjątkowe siły kontrrewolucyjne. Jej taczanka z Leninem została bardzo głośno ostrzelana i błyskawicznie wywrócona, przez co marka pozostała głęboko w stepie.
3 stycznia rozpoczęła się nowa kampania Heyah, promująca wśród użytkowników telefonów na kartę wprowadzenie pakietu 60 minut za złotówkę na rozmowy. W działaniach wykorzystano telewizję, reklamę zewnętrzną oraz Internet i media społecznościowe.
Choć skierowana do głównej grupy docelowej marki, czyli uczniów i studentów, przez swoją intensywność akcja nie mogła pozostać niezauważoną w innych grupach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.