Selena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gigantyczne zasięgi i olbrzymie budżety nie zawsze muszą przekładać się na udaną kampanię. Łatwo to pominąć, ograniczając się wyłącznie do obserwowania influencerów z wielomilionowymi grupami fanów. A wykorzystanie influencer marketingu wciąż rośnie.
W badaniu LaunchMetrics aż 78 proc. specjalistów marketingu potwierdziło, że w 2017 roku przeprowadzili kampanię z sieciowymi liderami opinii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.