Kręta ścieżka pokolenia Y do salonów samochodowychKręta ścieżka pokolenia Y do salonów samochodowychKręta ścieżka pokolenia Y do salonów samochodowychKręta ścieżka pokolenia Y do salonów samochodowych

Kręta ścieżka pokolenia Y do salonów samochodowych

Kręta ścieżka pokolenia Y do salonów samochodowych
Hanna Adamczyk

Hanna Adamczyk

-

Hanna Adamczyk

Hanna Adamczyk

Szczególną rolę w kreowaniu i rozpowszechnianiu nowych trendów związanych z mobilnością odgrywają dzisiejsi 20- i 30-latkowie. To właśnie oni za kilka lub kilkanaście lat powinni zawitać do salonów w poszukiwaniu swoich wymarzonych czterech kółek. Ale czy na pewno tam dotrą? Czy w ogóle będą chcieli mieć własny samochód?

Własne cztery kółka, a może auto na godziny lub wspólne podróżowanie z sąsiadem… Propozycji odpowiedzi na pytanie, jak w przyszłości będzie rozumiana kwestia mobilności, jest wiele. Początek XXI wieku to niewątpliwie czas, w którym pojawiają się nowe możliwości w zakresie poruszania się zarówno na tych krótszych, jak i dłuższych dystansach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się