Dlaczego branża motoryzacyjna powinna inwestować w satysfakcję klientów?Dlaczego branża motoryzacyjna powinna inwestować w satysfakcję klientów?Dlaczego branża motoryzacyjna powinna inwestować w satysfakcję klientów?Dlaczego branża motoryzacyjna powinna inwestować w satysfakcję klientów?

Dlaczego branża motoryzacyjna powinna inwestować w satysfakcję klientów?

Dlaczego branża motoryzacyjna powinna inwestować w satysfakcję klientów?
Tomasz Tyszkiewicz

Tomasz Tyszkiewicz

-

Tomasz Tyszkiewicz

Tomasz Tyszkiewicz

W relacjach między markami a konsumentami zachodzą fundamentalne zmiany. Klienci mają obecnie dostęp do znacznie większej ilości informacji niż kiedykolwiek wcześniej. Podejmując decyzje zakupowe, mają też szersze spektrum wyboru brandów i produktów. Utrzymanie klienta przy marce jest dziś znacznie większym i bardziej kosztownym wyzwaniem niż kiedyś.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się