Uber zrewolucjonizuje transport – tylko my jeszcze o tym nie wiemyUber zrewolucjonizuje transport – tylko my jeszcze o tym nie wiemyUber zrewolucjonizuje transport – tylko my jeszcze o tym nie wiemyUber zrewolucjonizuje transport – tylko my jeszcze o tym nie wiemy

Uber zrewolucjonizuje transport – tylko my jeszcze o tym nie wiemy

Uber zrewolucjonizuje transport – tylko my jeszcze o tym nie wiemy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

19 sierpnia Uber oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce. Start-up, który narodził się w 2009 roku, działa obecnie w 150 miastach. Choć zajmuje się zasadniczo tworzeniem platformy łączącej kierowców i pasażerów, jego możliwości rozwoju są niemal nieograniczone.

Aplikacja umożliwia nam zamówienie samochodu z kierowcą, który zawiezie nas w wybrane miejsce. Można pomyśleć, że to zwykła firma taksówkarska (przy czym ona sama w Polsce ze względów prawnych zwie się tylko dostawcą aplikacji). Diabeł tkwi jednak w szczegółach.

Kierowcy nie muszą mieć licencji taksówkarskiej ani nie muszą przechodzić regularnych testów psychomotorycznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się