5 mitów o konsumentach i pracownikach z pokolenia Millennials (Communispace)5 mitów o konsumentach i pracownikach z pokolenia Millennials (Communispace)5 mitów o konsumentach i pracownikach z pokolenia Millennials (Communispace)5 mitów o konsumentach i pracownikach z pokolenia Millennials (Communispace)
Czy w tych opiniach jest coś z prawdy? (fot. sfrem/Fotolia)

5 mitów o konsumentach i pracownikach z pokolenia Millennials (Communispace)

5 mitów o konsumentach i pracownikach z pokolenia Millennials (Communispace)
redakcja

redakcja

-

Kreatywni, non stop obecni w Internecie, leniwi, narcystyczni – to główne opinie na temat pokolenia coraz wyraźniej obecnego na rynku pracy. Ich prawdziwość sprawdziła firma Communispace z branży marketingu online. Badanie obejmowało zarówno milenialsów, jak i starszych konsumentów z Europy i USA.

Określenie „milenialsi” po raz pierwszych padło w amerykańskim magazynie „Advertising Age” w 1993 roku. Najstarsi przedstawiciele tego pokolenia ludzi urodzonych w latach 1982 (według innych źródeł: 1980) – 2000 mieli wtedy zaledwie 11 lat. Od tego czasu pokolenie to nazywano w różnoraki sposób: Generacja Y, Generacja Next, Generacja 9/11.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się