Kreowanie marki - Marketing przy Kawie
Kreowanie markiKreowanie markiKreowanie markiKreowanie marki

Kreowanie marki

Kreowanie marki
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Każde jednostronne podejście do kreowania marki jest złe - właśnie dlatego, że jednostronne. Wyznawcy poglądu przeciwnego zapominają, że wizerunek marki to pewna złożona całość, niesprowadzalna do sumy elementów, gdzie jeden z nich miałby decydującą przewagę. Zapominając o tym, gubi się jej istotę i, co więcej, niemożliwe staje się wykorzystanie efektu synergii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja