Kreatywność we krwiKreatywność we krwi

Kreatywność we krwi

Kreatywność we krwi
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Klienci agencji reklamowej liczą na to, że jej pracownicy dadzą z siebie wszystko, by przygotować dla nich kreacje skuteczne i pod każdym względem niepowtarzalne. Ci, którzy odwiedzą barceloński zespół Iskiam Jara, mogą dostać rzeczywiście coś jedynego w swoim rodzaju. Krew jego członków.

Trudno o deklarację większego poświęcenia niż gotowość oddania krwi. Działająca na hiszpańskim rynku od 2003 roku agencja Iskiam Jara wraz z życzeniami noworocznymi rozesłała do swych potencjalnych klientów oraz współpracowników 50 czarnych, eleganckich pudełek. W pakunkach znajdowały się fiolki z krwistoczerwoną cieczą oraz kartka z zapewnieniem, że w bieżącym roku pracownicy agencji skłonni są wykrwawić się dla adresata.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja