Twitter po polsku. Czemu marki wciąż nie potrafią ćwierkać?Twitter po polsku. Czemu marki wciąż nie potrafią ćwierkać?
Markom brak odwagi czy pomysłu na Twittera? (fot. Mexrix/Fotolia)

Twitter po polsku. Czemu marki wciąż nie potrafią ćwierkać?

Twitter po polsku. Czemu marki wciąż nie potrafią ćwierkać?
Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

-

Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

Najlepsze selfie z Oscarów, gorące newsy z Majdanu, relacje na żywo z rozgrywek Super Bowl. To tylko kilka tematów, które w ostatnich miesiącach rozgrzały Twitter – znaną, choć wciąż niedocenianą w Polsce społecznościówkę. Skrótowe komunikaty przypadły do gustu prawie trzem milionom Polaków, ale marki nad Wisłą wciąż nie umieją wabić klientów ptasim trelem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się