Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej? - Marketing przy Kawie
Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej?Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej?Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej?Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej?

Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej?

Kreatywność czy zasięg: co ważniejsze w reklamie internetowej?
IAB Polska

IAB Polska

-

IAB Polska

IAB Polska

Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie online? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może zasięg? IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy internetowej: banner standardowy, banner rich media oraz banner rich media z wideo. Kreacje te emitowane były w ramach kampanii McDonald’s „Stars of America”, informującej o nowych kanapkach dostępnych w menu restauracji jesienią 2011 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja