Koszerny telefonKoszerny telefonKoszerny telefonKoszerny telefon

Koszerny telefon

Koszerny telefon
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Koszerne mięso, pieczywo, chipsy, a może koszerny telefon? Szacuje się, że co piąta osoba na świecie posiada komórkę, a liczba nowych użytkowników tego daru współczesnej techniki nadal systematycznie rośnie. Twórcy telefonów komórkowych prześcigają się więc w pomysłach, jak uatrakcyjnić swoje produkty. Radio, odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy czy kamera to już standard. Tworzone są też specjalne modele dla biznesmenów, dzieci, kobiet i seniorów. Jedna z izraelskich firm poszła jednak w zupełnie innym kierunku. Jako grupę docelową wybrała ortodoksyjnych żydów, społeczność hołdującą tradycji i trzymającą się raczej z daleka od technicznych nowinek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja