Koszerne mięso, pieczywo, chipsy, a może koszerny telefon? Szacuje się, że co piąta osoba na świecie posiada komórkę, a liczba nowych użytkowników tego daru współczesnej techniki nadal systematycznie rośnie. Twórcy telefonów komórkowych prześcigają się więc w pomysłach, jak uatrakcyjnić swoje produkty. Radio, odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy czy kamera to już standard. Tworzone są też specjalne modele dla biznesmenów, dzieci, kobiet i seniorów. Jedna z izraelskich firm poszła jednak w zupełnie innym kierunku. Jako grupę docelową wybrała ortodoksyjnych żydów, społeczność hołdującą tradycji i trzymającą się raczej z daleka od technicznych nowinek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.