Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?
W projektowaniu produktów panują dziś inne zasady (fot. Pixabay)

Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?

Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?
Bartłomiej Mikosz

Bartłomiej Mikosz

-

projects director, Soul & Mind Group

Bartłomiej Mikosz

Bartłomiej Mikosz

projects director
Soul & Mind Group

Odpowiada za dział wzornictwa przemysłowego oraz obszar design thinking i UX. Prowadził projekty w zakresie designu produktu dla różnych branż, m.in. automotive, elektroniki użytkowej i AGD, maszyn przemysłowych. Wśród klientów, których obsługuje, są takie firmy jak Amica SA, Melex, Eckert, Farmtrac Tractors, Escorts Group (Indie), Maxcom, Vammas, Novitus, Elzab, Zelmer i inne.

Podejście do strategii i wzornictwa produktu zmienia się. Już nie tylko doświadczenie czy portfolio prac decydują o podjęciu współpracy z danym zespołem projektowym. Dziś na wybór projektanta wpływa jego świadomość uwarunkowań biznesowych. Ponadto zaś umiejętność przeprowadzenia obserwacji i badań, wyciągania z nich wniosków i weryfikacji przypuszczeń. Jak więc zaprojektować, aby się spodobało i aby zarobić?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się