Kon(fe!)rencja prasowa, czyli jak utrudnić pracę dziennikarzowi (nie tylko) radiowemu

Kon(fe!)rencja prasowa, czyli jak utrudnić pracę dziennikarzowi (nie tylko) radiowemu
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

„Serdecznie zapraszam na konferencję prasową, która odbędzie się w dogodnym dla Państwa terminie i podczas której znający temat specjaliści przekażą Państwu prawdziwe informacje w sposób jasny i konkretny. Będą Państwo mogli bez problemu ze wszystkimi porozmawiać i wygodnie nagrać rozmowę”. Chyba każdy PR-owiec chciałby móc wysłać taką informację. Pewne jest, że każdy dziennikarz chciałby znajdować takie przesyłki w swojej skrzynce e-mailowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się