Kondycja rynku reklamy nie zmieni się do III kwartału bieżącego roku. Istotne odbicie i dynamiczny rozwój przyniesie dopiero rok 2012 – przewidują analitycy ZenithOptimedia.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jednym ze skutków kryzysu ekonomicznego był spadek całkowitej wartości rynku reklamy w 2009 r. o 11,6% w stosunku do roku 2008. Według prognoz ZenithOptimedia Polska – w całym 2010 r. rynek ten wzrośnie w niewielkim stopniu, jedynie o 1,2%. Oczekiwane ożywienie nastąpi dopiero za dwa lata i będzie miało związek z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2012.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.