Kondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lata - Marketing przy Kawie
Kondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lataKondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lataKondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lataKondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lata

Kondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lata

Kondycja polskiego rynku reklamy poprawi się za dwa lata
Kondycja rynku reklamy nie zmieni się do III kwartału bieżącego roku. Istotne odbicie i dynamiczny rozwój przyniesie dopiero rok 2012 – przewidują analitycy ZenithOptimedia.

Jednym ze skutków kryzysu ekonomicznego był spadek całkowitej wartości rynku reklamy w 2009 r. o 11,6% w stosunku do roku 2008. Według prognoz ZenithOptimedia Polska – w całym 2010 r. rynek ten wzrośnie w niewielkim stopniu, jedynie o 1,2%. Oczekiwane ożywienie nastąpi dopiero za dwa lata i będzie miało związek z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2012.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja