Klucz do innej rzeczywistości - Marketing przy Kawie
Klucz do innej rzeczywistościKlucz do innej rzeczywistościKlucz do innej rzeczywistościKlucz do innej rzeczywistości

Klucz do innej rzeczywistości

Klucz do innej rzeczywistości
Marcin Lejko

Marcin Lejko

-

Marcin Lejko

Marcin Lejko

Przesyłanie tajemniczych skrzynek do wybranych osób, pozostawianie kluczy z adresem strony internetowej w przypadkowych miejscach wielkich miast, działania z dziedziny guerrilla advertising – te oraz wiele innych niekonwencjonalnych narzędzi zastosowano przy promocji filmu „Koralina i tajemnicze drzwi”, który premierę światową miał w 6 lutego 2009 r., a do polskich kin wszedł w marcu tego roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja