Kawowy biznes - Marketing przy Kawie
Kawowy biznesKawowy biznesKawowy biznesKawowy biznes

Kawowy biznes

Kawowy biznes
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Urzeczywistniony amerykański sen o sukcesie. Tak można powiedzieć o amerykańskim kawowym gigancie – firmie Starbucks. Jeszcze 30 lat temu nikt o nim nie słyszał, był wtedy zaledwie małym sklepikiem z kawą w Seattle. Teraz ma 6 tysięcy kawiarni rozrzuconych po całym świecie. Ma swoje placówki zarówno w USA, jak i w Europie, a także w Azji. Jego kawiarnie łatwo rozpoznać w każdym zakątku kuli ziemskiej – każda ma takie samo wejście z charakterystycznym zielonym logo i wokół każdej roztacza się zapach świeżo parzonej kawy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to