Urzeczywistniony amerykański sen o sukcesie. Tak można powiedzieć o amerykańskim kawowym gigancie – firmie Starbucks. Jeszcze 30 lat temu nikt o nim nie słyszał, był wtedy zaledwie małym sklepikiem z kawą w Seattle. Teraz ma 6 tysięcy kawiarni rozrzuconych po całym świecie. Ma swoje placówki zarówno w USA, jak i w Europie, a także w Azji. Jego kawiarnie łatwo rozpoznać w każdym zakątku kuli ziemskiej – każda ma takie samo wejście z charakterystycznym zielonym logo i wokół każdej roztacza się zapach świeżo parzonej kawy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |