Kawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojów - Marketing przy Kawie
Kawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojówKawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojówKawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojówKawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojów

Kawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojów

Kawa czy herbata? A może sok? Rola Internetu w kupowaniu napojów
IAB Polska

IAB Polska

-

IAB Polska

IAB Polska

Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat napojów dla klientów odpowiedzialnych za zakupy produktów z tej kategorii. Połowa z nich najchętniej poszukuje online informacji na temat kawy oraz soków owocowych i warzywnych. To niektóre z wniosków zawartych w raporcie z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI.

W poszukiwaniu informacji o napojach internauci korzystają z wyszukiwarek, grup dyskusyjnych, a także zaglądają na strony WWW producentów. W Sieci szukają najczęściej opinii innych użytkowników o konkretnym produkcie, opisów produktów oraz informacji o cenach. Stanowią aktywną grupę konsumentów, która uczestniczy w procesie kształtowania się wizerunku konkretnych produktów, marek i producentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja