Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat napojów dla klientów odpowiedzialnych za zakupy produktów z tej kategorii. Połowa z nich najchętniej poszukuje online informacji na temat kawy oraz soków owocowych i warzywnych. To niektóre z wniosków zawartych w raporcie z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W poszukiwaniu informacji o napojach internauci korzystają z wyszukiwarek, grup dyskusyjnych, a także zaglądają na strony WWW producentów. W Sieci szukają najczęściej opinii innych użytkowników o konkretnym produkcie, opisów produktów oraz informacji o cenach. Stanowią aktywną grupę konsumentów, która uczestniczy w procesie kształtowania się wizerunku konkretnych produktów, marek i producentów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.